donderdag 8 mei 2014

Even voorstellen.


Hey.

Laat ik me even voorstellen,
Ik ben Elise Kortekaas en ben 17 jaar ik ben geboren op acht augustus 1996. ik woon in Voorhout (Zuid-Holland) samen met mijn moeder en me broertje. Mijn ouders zijn vorig jaar gescheiden en me vader woont nu in Noordwijk, daar ben ik om het weekend en in de vakanties.

Ik zit op het ROC van Amsterdam Airport College daar doe ik de opleiding voor Luchtvaart dienstverlening. Ik vind opleiding niet zo heel leuk en dus ga ik volgend jaar met een andere opleiding beginnen. Ik wil heel graag de opleiding verkoper reizen gaan doen. het lijkt mij een hele leuke opleiding omdat ik graag dingen leer over andere landen en culturen. Voor dat ik op het ROC zat heb ik mijn diploma gehaald op VMBO-T niveau. ik zat toen op Teylingen College Duinzigt te Oegstgeest. Daar heb ik vier hele leuke jaren gehad. Ik wist toen ik geslaagd was nog niet zo goed wat ik wilde doen en het heb toen maar voor de school gekozen waar ik nu op zit maar ik denk dat ik omdat ik te snel moest kiezen de verkeerde keuze heb gemaakt en daardoor dat ik nu moet switchen van opleiding.

Ik heb niet echt hobby's maar ik vind het heel leuk om te stijl dansen. Ik doe het nu al vier jaar en vind het super leuk om te doen. Ik heb zelfs met stijl dansen mijn vriend leren kennen :). Ook vind ik het heel leuk om met vrienden af te spreken en stiekem vind ik het zelfs wel leuk om te gamen. Uitgaan vind ik ook heel leuk maar doe ik niet zo veel aangezien ik door werk en me opleiding niet heel veel tijd heb daar voor. Ook vind ik het heerlijk om lekker op mijn kamer naar muziek te luisteren en te surfen op het internet. lekker nieuwe muziek en filmpjes vinden of om de kijken wat de laatste fashion trends zijn.

Ik wil gaan bloggen omdat ik graag de dingen die ik mee maak van mij af wil schrijven maar een dagboek ouderwets vind. Ik zit altijd wel met een probleem of andere dingen. Ik vind het heel moeilijk om daar met iemand over te praten en krop ik dus alles op. Ik heb dan totaal geen rust en voel me dan ook totaal niet lekker. Ook op school geeft dat wel problemen want ik kan me door het vele denken over iets, me niet meer goed concentreren of ik ben niet echt oplettend in de les ook slaap ik daardoor slecht de laatste tijd. Ik bedacht me dat het opschrijven van die dingen waar ik mee zit misschien wel een idee is om meer rust te krijgen in mijn leven en vooral in mijn hoofd.
Ook lijkt het mij heel leuk om over fashion en make-up te bloggen of muziek die ik vind op internet. Of natuurlijk leuke en spannende dingen die ik mee maak. En dat ga ik misschien ook wel tussen door doen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje meer over mij weten en waarom ik wil gaan bloggen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen over de dingen die ik schrijf.
X,
Elise



(dit ben ik)

















Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten