vrijdag 16 mei 2014

Mijn toekomst.

Ik hoop over een paar jaar klaar te zijn mijn opleiding en een leuke baan te hebben.
Ik hoop dat ik dan een heleboel leuke collega's ga tegen komen en natuurlijk ook aan klanten en andere mensen in mijn leven.

Ik zou heel graag meer van de wereld willen zien en daarom wil ik onder andere een wereld reis maken en heel graag op safari gaan dat is altijd al een droom van mij geweest. Ik wil graag een wereld reis maken zodat ik mensen goed en beter kan vertellen waar ze naar toe gaan en hoe het daar is. Ook wil ik heel graag meer over culturen te weten komen en lijkt mij een wereld reis daar de perfecte optie voor.  Ook zou ik heel graag met de auto Amerika door willen reizen. Van de ene kant van Amerika zo naar de andere kant. Het lijkt mij namelijk heel gaaf om alle verschillende staten te bezoeken en de verschillende culturen daar te leren.

Ik zou graag als ik klaar ben met school een paar maanden naar Engeland willen gaan en daar vrijwilligerswerk doen bij Monkey World (Ape Rescue Centre). Het is een opvang huis voor apen en het lijkt mij een geweldige ervaring om daar te mogen werken en bezig te zijn met de dieren. En het is ook nog eens goed voor mijn Engels :)

Ook wil ik graag in de toekomt een leuk huisje hebben en misschien wel naar het buiteland verhuizen naar Spanje of zo iets lekker naar het zonnetje en aan een mooi strand. Ook wil ik graag in de toekomt trouwen met de man van mijn dromen en daar samen 2 hele gezonde kinderen mee krijgen.


Bucket List:


- Olifant rijden.
- Wereldreis maken.
- Op safari.
- Sky diven.
- Bungeejumping.
- Paintballen.
- Reizen door Amerika.
- Backpacken door Australiƫ.
- Yoga doen.
- Platte buik trainen.
- Vrijwilligerswerk doen in arme landen.
- Navelpiercing laten zetten.










- Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten